Reklama kinowa

Któż z nas nie lubi chodzić do kina. Możliwość obejrzenia na dużym ekranie ulubionego filmu czy nowości, która dopiero jest w naszym kraju dostępna sprawia, że bardzo często jesteśmy gośćmi różnych kompleksów kinowych. Co ciekawe w ostatnim czasie łatwo daje się zauważyć, że większość kinomaniaków przychodzi na seans kilka minut po jego rozpoczęciu. Dlaczego się tak dzieje? Z pewnością z uwagi na dość nachalne i trwające przynajmniej piętnaście minut bloki reklamowe. Wiadomo, że spoty reklamowe otaczają nas z każdej strony. Wielu z nas chciałoby by kino było miejscem, w którym nie jesteśmy narażeni na tego typu akcje promocyjne. Reklama kinowa tak naprawdę niczym nie różni się od tej telewizyjnej czy internetowej. No może poza wielkością nośnika, na którym jest odtwarzana. Bardzo ważne jest też to, że oprócz typowych bloków reklamowych w kinach promowane są filmy, które dopiero mają wejść na kinowe ekrany. Dzięki wcześniejszemu poinformowaniu kinomaniaka o takiej ofercie istnieje większa szansa, że zainteresuje się tą produkcją.

Leave a Reply

Tagi
Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Bydgoszcz pozycjonowanieBydgoszcz pozycjonowanie
      Ogromny popyt na usługi pozycjonowania stron internetowych. Pozycjonowanie stron staje się coraz bardziej popularne w dobie internetu. Prasa już wiele lat temu ustąpiła miejsca telewizji, a ta z kolei traci …
    • Torby papierowe producentTorby papierowe producent
      Torby papierowe a środowisko. To, w co pakujemy swoje zakupy, nie jest bez znaczenia – ma ogromny wpływ na środowisko, a tym samym życie nasze i naszych bliskich. Choć na …
    • Pozycjonowanie stron internetowychPozycjonowanie stron internetowych
      Pozycjonowanie stron może sprawić, że witryna przestanie przynosić straty i zacznie na siebie zarabiać, przynosząc jednocześnie zyski jej właścicielowi. Jak? Wszyscy doskonale wiemy, że głównym źródłem pieniędzy w internecie jest …