Reklama kinowa

Któż z nas nie lubi chodzić do kina. Możliwość obejrzenia na dużym ekranie ulubionego filmu czy nowości, która dopiero jest w naszym kraju dostępna sprawia, że bardzo często jesteśmy gośćmi różnych kompleksów kinowych. Co ciekawe w ostatnim czasie łatwo daje się zauważyć, że większość kinomaniaków przychodzi na seans kilka minut po jego rozpoczęciu. Dlaczego się tak dzieje? Z pewnością z uwagi na dość nachalne i trwające przynajmniej piętnaście minut bloki reklamowe. Wiadomo, że spoty reklamowe otaczają nas z każdej strony. Wielu z nas chciałoby by kino było miejscem, w którym nie jesteśmy narażeni na tego typu akcje promocyjne. Reklama kinowa tak naprawdę niczym nie różni się od tej telewizyjnej czy internetowej. No może poza wielkością nośnika, na którym jest odtwarzana. Bardzo ważne jest też to, że oprócz typowych bloków reklamowych w kinach promowane są filmy, które dopiero mają wejść na kinowe ekrany. Dzięki wcześniejszemu poinformowaniu kinomaniaka o takiej ofercie istnieje większa szansa, że zainteresuje się tą produkcją.

Leave a Reply

Tagi
Strony
Najnowsze komentarze
    W temacie
    • Zabawa w głuchy telefon, czyli marketing szeptanyZabawa w głuchy telefon, czyli marketing szeptany
      Zadaniem reklamy jest przekonanie odbiorcy, że naprawdę pragnie i potrzebuje danego produkty. Jeśli dana osoba nie ufa mediom, występującym w nich gwiazdom lub zorientowała się, że wyższych wartości nie da …
    • Pozycjonowanie www warszawaPozycjonowanie www warszawa
      Pozycjonowanie stron internetowych. Reklama w internecie odgrywa bardzo wielką rolę. To właśnie w sieci coraz więcej osób szuka różnego rodzaju produktów i usług. Dla każdego przedsiębiorcy taki sposób reklamowania jest …
    • Kancelaria prawna warszawaKancelaria prawna warszawa
      Z problemem prawnym warto udać się do specjalisty. Z usług profesjonalistów warto korzystać, gdy przytrafi się nam problem, bądź sytuacja wymagająca specjalistycznej wiedzy. Nie warto szukać rozwiązań na własną rękę …